ariana sofia ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

adam mikhail ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ariq hafiy ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Monday, December 13, 2010

random


hmmm...blog nih makin jarang berupdate...bukan takde idea tapi takde masa...draft punya banyak tapi aku suka publish bila dah siap upload gambar...balik rumah dah letih...plus bila aku ngadap pc, ariana datang merangkak2 ke wayar2 tuh...bahaya...
kengkdang tuh emosi datang...bederap2 aku menaip...pastu bila dah cool sket, review balik cam tak sesuai lak nak publish...terbiar sepi kat draft sana...


aku suka baca blog pasal new mommy n their babies...kalau tengok kat bloglist aku tuh mostly is yang baru belajar jadi mommy, just like me...bukan apa, kengkadang naklaa tau sama ker masalah aku ngan diorang...kengkadang bila baca citer diorang aku rasa cam eh...samalaa kita...rasa rapat walaupun tak pernah bersua gitu...blog jalan2 ok gak tapi aku lagi suka blog makan2...boleh terliur tengok makanan2 yg diorang pampang tuh...lagi best kalau ada resepi...boleh la aku try n bagi orang rasa...hehehe


kengkadang aku terkenang2 blog aku yang tak terupdate...rasa rindu tapi bila pikir pc kat rumah lambat giler nak upload gambar, sabar jer tunggu samapai ofis...skali bila dah kat ofis, keje plak melambak2...lagi2 hujung2 tahun nih ramai yang nak pakai duit, kalau tak aku kiv jer...oooppppsss...tak pernah lagilerr setakat nih aku sesaja kiv loan application orang ye...


apa aku nak citer nih sebenarnya haa?ntahlaa...takde idea ker?ada. cuma nak citer sket pasal blog memblog nih...(coz aku lupa bawak thumbdrive so tak dapat gak publish citer dalam draft yang dah siap...citt) tunggu besok jelaa eh...

No comments: