ariana sofia ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

adam mikhail ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ariq hafiy ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Monday, February 7, 2011

baby vi-sitting

kan harituh aku ada bagitau aku nak gi melawat babies? harituh pinjam kamera adik alan, nih baru dapat upload...well, dapat melawat sorang jer coz twins rupanya kat subang n zaza alan kata agak jauh untuk men drivekan keta ke sana...ppffttt



dimulakan ngan gambar tuan punya blog...gigih pakai baju kurung sebab katanya ada kenduri kesyukuran. skali masa sampai kenduri dah habis...pelik gak aku apsal diorang nih buat kenduri padahal baby baru seminggu, mak baby pun tak kuat lagi, buat pagi2 buta kul 8 plak tuh?



ariana sempat tido 15 minit otw ke sana...car seat ada tapi taknak duduk kalau dia nampak aku ada...



driver yang rajin sebab pegi melawat KAWAN DIA...kalau kawan aku, jauh eh?


Putri Nur Suhaily - pakai blue coz parents dia expect a boy...sekali...SURRRPRISEEEE!!! habislaa duit ko lepas nih Lily oiii...

budak yang dah cas bateri...dok main ngan sylvester the cat gedabak blakang tuh...

No comments: