ariana sofia ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

adam mikhail ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ariq hafiy ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wednesday, April 6, 2011

ssrroooott...ssreeetttt...haachuuumm!!!

aarrrgghhh....this flu really suck the energy out of me. rasa macam dalam kepompong. telinga tersumbat, hidung tersumbat. orang cakap pun antara dengar ngan tak jer. client call pun aku terpaksa jerit2 coz perasan dia tak dengar padahal aku yang pekak. aku nih jaarang sangat sakit. except migrainla. kalau aku mc tuh memang itu jelaa... tapi kalau demam, selsema, batuk nih rasanya dah beberapa tahun tak kena. TAPI sekali aku sakit, dia takkan datang mild2 jer. confirm collapse. nih pun rasa cam nak pengsan. sib baik keje kat opis, duduk jela. kalau tak larat sangat, letak je kepala atas meja or gi tido kat stor. bentang kotak, baring, dapat sejam pun jadila. sorgaa!

3 comments:

Nur a.k.a admansyah said...

mkn ubat + take gud rest dear..

aLin arLene said...

makan ubat sudah. gud rest jer tak dapat coz baaanyak keje plak skang nih. huuu

Mummy AwwalHariz said...

arlene, kita tag awak utk sweet & cute pregnant mummy.. check kat my blog ya..