ariana sofia ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

adam mikhail ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ariq hafiy ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Monday, November 21, 2011

my cousin's engagement and my whereabouts

hmmm....bosan. seriously takde mood. ada jer event between family members tapi kamera dalam beg remain dalam beg jelaa. last friday finally manage to go for our anniversary dinner at TLG. memula dia kata fully book but then they squeeze us in after i made a sad face. hehe. alan ordered their chicken chop (as usual *yawn*) and lychee drink as i ordered their big ass burger (yes, sila percaya nama dia memang camtuh), take away lasagna and pudding raja desserts bawak gi rumah mak (orang pentamak memang cenggini yer). at last tak dapat rasa both coz my mom dah balun semua. tsk. takpe, next time nak order lagi pudding tuh.




on saturday our putri amn0 had this 2 days event-sort-of-carnival going on at wangsa walk. so, sebagai orang yang sekejap timbul lebih banyak tenggelam aku take role untuk jaga colouring contest from 10.30am-12.30pm. selebihnya aku tak pergi coz alan pun takde, pergi PD sempena family day without family anjuran sekolah dia. ntah hapa2 ntah. itupun aku bawak ariana skali, susahlaa nak bertugas bawak anak kecik nih. (alasan!!!) that nite aku tido rumah mak coz the next morning kitorang nak ke rumah pakndak kat kajang. kazen aku - deana bertunang. zana tido rumah pakndak coz dia mekapkan deana. gambar aku cilok dari fb deana. (pinjam yer)




deana yang pakai baju pink ngan selendang nak taknak. hehehe. lawa tak kazen aku nih. rupa ala2 pan asian sket kan? cakaplaa yer.... parents dia yang pakai hitam tuh. pakndak aku adik mak aku. dalam gambar nih dia nampak biasa jer tapi kalau dia pakai key, jaket kulit ngan spek hitam naik motor virago tuh, cam mat saleh sebijik! dia sorang jer lain sket coz masa pregnantkan dia, opah aku terkejut bukan kepalang (kena elaborate coz opah aku terkejut betul2 sampai mengigil2) bila 1st time tengok doktor mat saleh tinggi besar. maybe ada terkenan sketlaa. itu opah aku yang cakap yer. nama pakndak aku pun lain sket. adik bradik lelaki lain ada "din" kat nama diorang macam taharuddin, amiruddin etc tapi nama dia muhalim. itu aku taktau pasaipa.


balik dari kajang aku hantar mak ngan adik2 then terus balik rumah and sambung tido 3 branak sampai kul 5. terbangun bila dengar alan dok kosek2 basuh beras nak masak nasik. laparlaa tuh. kalau ikutkan aku malas masak tapi kesian pulak kat semua terutama diri sendiri coz makan sikit jer masa kenduri tghri tuh. ariana plak tak makan langsung, susu n kuih apam jer. alan pun makan megi jer tengahri tuh. aku masak simple2 jer- sambal sardin, ayam goreng n goreng sawi n cendawan tiram. itupun aku makan sambil geleng kepala rasa macam sedap sangat. hahaha. orang dah lapar, nasik ngan telur goreng pun lazat. ariana pun makan banyak gak. alan suap separuh, selebihnya dia suap/main sendiri. alan dapat sauk a few things from the family day. dapat hadiah cermin hiasan from the lucky draw and a tea set ala vantage. seb baik ada hasil, kalau tak...nak merajuklaa....

No comments: