ariana sofia ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

adam mikhail ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ariq hafiy ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Thursday, September 12, 2013

mengepam susu di ofis


lama tak update kan? bukan malas tapi tak rajin...hahaha...memang takdela alasan lain...dah alang2 transfer gambar, kita transfer semua...nih dah berderet 5-6 entry dalam draft...tinggal ngomel2 sikit, publish!!

sekarang nih (tengah menaip nih) aku menyambil mengepam susu... aku pam dekat meja aku jer...nope, aku tak guna medela freestyle...mahal sangat tak mampu nak layan...aku guna double pam spectra3...cukupla...boleh jugak berfungsi...beli rm400++ kat mommybaby expo midvalley masa yana 5mo...tak sempat nak service sebelum mikhail lahir, terus pakai jer...Alhamdulillah takde plak meragam ke hapa...haa, nak tau camna aku pam kat meja sendiri sambil buat keje? belakang aku nih ada staf lelaki 2-3 orang tapi semua pun bapak2 orang dah, diorang pun tak heranla setakat bunyi pam ngong ngeng sikit2 tuh...diorang pun paham...cuma yang tak bape best sebab kat sebelah kanan aku nih ada bilik server so segala macam orang daripada IT, admin, building management ke outsider keluar masuk lalu lalang tepi nih...n kengkadang ada client aku walk in...tapi bila aku tanya, diorang kata tak perasan pun aku tengah ngepam...baguss...

aku cover pakai poncho dari fabulous mom nih...material dia jarang macam net tapi sebab dia 2 layer n layer luar bercorak, so tak nampakla apa kes kat dalam...atas peha aku letak kusyen so that boleh selit botol in between...oleh kerana poncho nih jenis panjang ke depan, tepi dia tak bape cover sangat...so kalau aku pakai baju singkat, aku letak shawl kat bahu...spectra3 ada tubing panjang kan...so aku letak pam dalam beg, wayar aku plug kat bawah meja, tubing ngam2 sampai kat aku...tapi aku taklehla nak gerak2 sangat...kena duduk bersandarla...aku start buat gini masa keje tengah banyak giler tuh...asekla terlajak nak pam sebab leceh nak bangun pegi masuk bilik stor...amik masa lagi nak settle pam dalam stgh jam...stgh jam tuh banyak keje aku leh settle kalau kat meja...so, bila aku test, tanya sana sini diorang pun cam ok, tak mengganggu bising ke apa n yang penting aku boleh buat keje serentak...even colleague aku pun lagi suka sebab tak payah nak pikap call aku yang bertalu2 tak reti diam nih...hahaha...dah alang2 aku pam kat meja, aku memang buat power pumping jelaa...pam dua kali...11.30-12.30, 4.30-5.30...Alhamdulillah, dapatlah bawak balik dalam 12-13oz sehari...so itu jela pun nak citer sebenarnya...

actually, aku perasan bukan entry aku panjang tau tapi layout aku kecik so tulisan dia memanjang ke bawah...kalau lebar mungkin ok tapi aku tak reti nak tukar template design...ada cara senang tak? lagi satu aku tengok template orang lain kengkadang cun je gambar diorang besar2...yang aku nih space membazir kiri kanan...ada tak template yang free n senang? muahahaha...nak free ajer ;P


i can see you, u cant see me


nampak tak bape jari aku tunjuk nih? ke penumbuk?


nak seribu daya...selagi daya

No comments: