ariana sofia ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

adam mikhail ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ariq hafiy ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Thursday, June 23, 2011

gula prai

harituh aku pegilaa pasaraya kat sec. 6 wangsa maju. sapa duk area tuh taulaa pasaraya mana eh. then belilaa gula dalam sepeket. coz yang kat rumah memang tinggal suku bekas jer pun. masa nak beli tuh memang macam heran sket sebab kaler dia a bit different. tapi aku ingat mata aku kot yang tak betul plus the lighting maybe a bit dim. beli jugakla sepeket yg 1 kg. rumah aku jarang buat air, so, itupun maybe makan masa 1-2 bulan nak habis. balik rumah aku tonggah terus masuk bekas pastu...definitely gula tuh yang something wrong. itu bukan brown sugar coz memang kat plastik tulis gula pasir. cer tengok tuh, beza giler kan? yg putih tuh gula lama dalam bekas. yg baru tuh nampak macam kotor pun ada...aku biasa beli brand tuh tapi kali nih lain plak.








No comments: