ariana sofia ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

adam mikhail ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ariq hafiy ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wednesday, June 15, 2011

nak upload gambar tapi ofis aku dah block usb usage. pffttt

dah few days ariana asyik mengigau dalam tidur. ntah brapa kali terbangun bancuh susu sebab ingat dia haus. saat disua puting botol ke mulut..."nanak!" "nanak!" pastu senyap balik sambung tidur...after an hour buat lagi tapi kali nih aku tak nak bancuh dah...aku biar few minutes, akhirnya dia tidur balik.


TAPI kalau dah 4-5 kali kena macam tuh, akibatnya kepala ko akan pening dan mungkin akan migrain sekejap lagi. mata ngantuk toksah cakaplaa. badan lesu. balik keje nih confirm takde orang nak bagi tempat duduk walaupun perut ko nampak macam orang mengandung 4 bulan. pastu si suami kena keje malam pulak, maka tinggallah aku mengadap anak yang ceria dan bertenaga sebab dia dah cover tidur 4 jam siang tadi. pfffttt. kalau aku berkurung dengan ariana dalam bilik, aku tidur dia main, aci tak?

No comments: