ariana sofia ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

adam mikhail ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ariq hafiy ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Monday, June 20, 2011

pre entry before upload picca

puas hati aku dapat upload gambar. tapi itu semua gambar dari hp jer coz harini lupa lak nak bawak memory card camera. balik dari cuti2 malaysia harituh dorang kata semua pc dah takleh guna usb cable except vp and big bosses. seb baik vp aku sporting. dia cuti 4 hari so aku dah mintak permission nak guna. weehooo...


ooo aku ada hutang ngan korang banyak citer. masa aku balik melaka after tahlil atok tuh actually ada wedding my colleague, mansor and our ex-colleague azeq. dorang nih boleh bercinta senyap2 jer. masa last day azeq baru diorang bagi hint. sebelum tuh kitorang macam ada gak syak2 tapi diorang nih borak kasar, ber aku kau so macam tak mungkin koooott...skali masin mulut kak sha. kak sha siap cakap kalau betul diorang kawin, kak sha akan bertunggu tangga kat wedding diorang dari nikah sampai settle. skali haa kau...sila kotakan janji...hehehe


then masa gi penang pun ada gak gambar sikit2 tapi takde apa yang menariklaa...nanti aku upload gak buat kenangan aku di hari tua...kalau korang buhsan, gi laa tengok blog jalan2 orang lain...aku tak marah...pastu ahad tuh ada that umno thingy. yang tu langsung takde gambar coz tak bawak kamera n aku demam. no mood at all...


oh, and last saturday aku ikut pakcik aku menghantar rombongan bertunang...kazen aku faizal bertunang ngan orang dekat...dekat sangat ngan rumah mak aku, kat villa wangsamas jer...lepas tuh aku gi karok ngan my sisters n yesterday father's day kat wangsa walk...itu pun nanti aku upload k...tungguuuuuuuuuu....

No comments: