ariana sofia ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

adam mikhail ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ariq hafiy ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Monday, June 13, 2011

tokwan

sorry lama menshutdownkan blog nih. alaa, sapa jerlaa pun yang baca nih? aku jer yang perasan. semua pun dah tau my latest status nearly 2 weeks ago. what happen that day sangat merobek hati aku bukan ajer sebab pemergian atok tapi juga sebab aku dan adik hampir2 tak dapat jumpa atok buat kali yang terakhir. "terima kasih" pada orang2 yang sepatutnya bertanggungjawab memberitahu aku. now i know where my place is in the family. hanya pada pukul 1pm aku dapat tahu itupun daripada nurse bertugas di wad. niat nak menziarah atok pada lunch hour turn to a race to see him for the last time di tanah perkuburan. mujur belum dikebumi lagi. aku diberi kesempatan mencium atok buat kali terakhir. atok, alin sayang atok. you are the best man i've ever met in my life.



dah, aku taknak ingat dah kejadian tuh. bakar darah jer ingat2 balik.



lepas tuh aku terus bercuti sebab aku dapat 3 hari compassionate leave and aku memang dah apply for 5 days leave the following week. kami buat tahlil 3 malam hingga jumaat. sabtu pagi balik melaka, isnin balik kl, selasa pagi bertolak ke penang dengan mak n fina. percutian yang sudah dirancang berbulan2 yang lalu diteruskan jugak walau sebenarnya macam takde mood pun. lagipun nak jenguk maklong, paklong, and my kazens and abang ngah's newborn baby. sampai penang banyak aktiviti tak dapat buat pun. bukit bendera, tren problem. tanjung bungah, kes kencing tikus. ferringhi, ombak besar makes us think twice to swim at the ocean. tokong ular, hujan lebat dari 10am until 2pm. maka kami berehat di bilik hotel dan mandi pool sahaja. malas nak tepek gambar boleh tak? lagipun takde apa yang best pun. tempat makan yang aku carik kat blog2 pun tak berjumpaan. setajkat breakfast kat mcD, dinner kat kfc, tak payahla nak amik gambar kot. makan kat padang kota food court pulak mahal+tak sedap+kotor. sila. jangan. pergi. jumaat pagi bertolak ke kl. sabtu pulun laundry, kemas rumah, dapat tangkap 5 ekor cik T!!! ahad lak persidangan Umn0 lagi. fuhh... badan nih rasa penat sangat. sebelah kiri dah sengal2 nih. bilalaa nak pergi urut nih. aku n ariana selsema+batuk pulak. hisyhhh...



dahlaa... besok2 kalau aku rajin, aku citer lagi k.

No comments: