ariana sofia ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

adam mikhail ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

ariq hafiy ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday, January 4, 2013

back dated entry : botak

ini pun backdated entry. nak letak jugak coz this is important for mikhail. dulu kakak yana ada entry digondol, adiknya pun nak jugaklah. masa nih mikhail dua bulan lebih. rambut lebat siap curly2 sikit. now dah takde. :(

dah mamai2 nak tido. getting ready

babah potong dengan gunting dulu.
memula buat kat meja makan.
tapi kena tutup kipas. panasla pulak.

itu mata dah mula layu.
sedap kan orang main2 rambut dia

masa ni dah beralih masuk bilik pulak.
pasang aircond.
kasi bedung sebab tangan dia merayau2.
nampak tak pencukur apa kitorang guna tuh?
pencukur schick mummy. bantaila labu

kasi upah puting. tapi kejap jer. pastu mata dia segar pulak.

lepas setel gunting2, mulala cukur tapi schick tuh lembut sangat. tak bersih.
and it takes too long nak setel 1 area. sudahnya cuba buat kat anjung rumah plak.
punyalaa melalak2 mungkin sebab dah tak selesa and miang.
ibu dah suruh stop. kesian nengok cucunya melalak.
ayah bagi shaver yang murah2 kaler oren tuh. tapi tajam woo.
skali lalu dah licin. ngeri lak tengok licin sangat takut terkena kulit.
bergilir2 aku n cikgu cukur. ganti2 dukung.
lastly aku dukung sebelah tangan, sebelah lg cukur. 
cikgu kata layang2 kan ajer jangan fokus sangat takut mikhail goyang kepala luka plak.

setel dah. muka trauma.
kat dahi tuh aku buat garisan guna eyeliner. hehehe. nak separate bulu roma n anak rambut.
lain pulak muka mikhail bila dah botak.
Alhamdulillah, dapat gak laksanakan satu lagi sunnah Rasullullah s.a.w
moga Adam Mikhail bin Azlan menjadi anak dan muslimin yang soleh, dan dapat menjaga mummy dan babah bila kami tua dan dapat mendoakan kami bila kami dah tiada kelak. amiin

No comments: