ariana sofia ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

adam mikhail ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ariq hafiy ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Saturday, September 14, 2013

open house rumah pak lang


tak sempat jumpa paklang masa raya...masa atok buat open house pun dia 1 family takde...rumah dia dekat giler kot...jalan kaki jer dari rumah aku...tapi jumpa setahun bape kali jer...segan plak aku tetiba nak datang terjah sesuka hati walaupun dekat...so dah paklang alang2 buat open house minggu ke3 raya harituh, mari kita serbuuu...sory makanan aku lupa giler nak snap...tapi aku ingat maklang buat nasi lemak, spageti bolognese, lontong, pulut kuning n sambal ikan bilis, kuih muih n puding caramel...nyums

maklang yang duk atas kerusi. baju biru. opah rilek2 atas sofa...hehehe


adik. her hubby n my hubby. kenit nyibuk "ukur lantai". sejak dapat "kaki" celik je mata terus berdiri...pastu jalaaan je dia ke hulu ke hilir...bila penat duk kejap tengok tv pastu pejam...pastu bangun kang ulang balik...

belah kiri tulaa pakcu aku. husband makcu yang jaga bebudak nih...anak2 aku panggil dia atok, makcu aku diorang panggil mama...sukati korangla nak...belah kanan paktam aku...


atok aku n tuan rumah...encem kan atok syaye :)

 mikhail main ngan pakcu dia...anak pakcu aku :P




dah tu je gambar yang ado...k bai

No comments: