ariana sofia ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

adam mikhail ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ariq hafiy ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wednesday, May 12, 2010

now you see, now you don't

last 2 weeks, we went to makcik urut iaitu makcik halimah on 1 purpose...MENGGONDOLKAN KEPALA ARIANA!!!makcik nih urutkan aku masa berpantang n dia juga boleh sunatkan baby perempuan...dia duduk kat area gombak...sempoi jer datang rumah client naik beskal...anyway, rambut depan ariana makin banyak gugur n tak elok plak baby girl botak depan...dah macam boss aku lak aku tengok...so, pagi tuh baba dia mandikan...siap syampu lagi...then off we go...


kan tak manis botak depan gitu...??

memula diam jer dia masa makcik botakkan...skali agaknya rambut tuh dah mula rasa miang, haa tak keruan dia...anyway, makcik tuh cukur habis kasi bersih...kalau dalam army tuh no.0 laa...n now dah mula tumbuh balik tapi tak sekata lak...atas lalang, tepi rumput padang bola, blakang rumput karpet...aku dah try bubuh minyak kat kepala, naik rashes plak...sudahnya aku biarkan ajer...InsyaAllah bulan depan baru nak buat kenduri aqiqah dia...hopefully by then adalaa sikit rambut dia untuk dipotong...kalau tak, mummy kena pakaikan ariana wig laa...nak?


after...tido pun berkerut...trauma kena gondol...hehehe

No comments: