ariana sofia ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

adam mikhail ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

ariq hafiy ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday, May 13, 2010

si masam

susah betul nak amik gambar ariana senyum...semuanya kalau tak berkerut/selamba or masam...bukan dia tak reti gelak tapi asal focus jer kamera kat muka dia, dia tenung balik...skali snap! masam jugak...alahai cayang, senyumlaa sikit...paling kelakar tengok dia mencedukkan muka macam anak patung kena kemek kat hidung...muncung panjang leh ikat ngan getah...




akhirnya aku ada 1 cara nak snap gambar senyum...puas gaklaa aku agah2 dia sambil cangcodak (tau ke cangcodak tuh apa?) last2 jeng jeng jeng...

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

dapat gak...

skali habis dia tolak mata ngan pipi daa...

hehehe...senyum mahal!!!

No comments: