ariana sofia ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

adam mikhail ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

ariq hafiy ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Saturday, November 10, 2012

dialog antara dua insan

dating jalan2 kat pasar malam changlun. dialog antara dua insan :

Alan : ramai yang dah tau pasal kita
Alin : pasal apa?
Alan : pasal kitala...
Alin : kita ada apa?
Alan : kenapa cakap macam kita belum kapel?
Alin : haa? kita dah kapel ke? bila?
Alan : semalam tuh...
Alin : *cuba ingat balik semalam* (ada ke?) semalam alan cuma tanya apa perasaan alin kat alan. pastu alin suruh alan cakap dulu. alan cakap alan anggap alin lebih dari kawan biasa. so alin pun cakap samala kita. bila masa declare?
Alan : tu declarela tuh. takkan nak melamar macam nak kawin kot.
Alin : ooo...macam tu declare eh? so kira dah kapella nih eh? (tak romantik nyee...hmmm)
Alan : haah. yela...kenapa?
Alin : takde apa. okla, kapella...

itu cerita 13 tahun dulu. takkan aku lupa dialognya sebijik2. rupanya time duduk kat batu tepi tasik guthrie kat UUM tuh dia propose cenggitu. memang tak romantik sampai sekarang. takpe, asalkan baik hati dan penyayang :)

1 comment:

ashra said...

Hi alin...
Lame tak ke sini...u n anak2 sihat?
Duk ralit baca semua,yg ni pling nk tinggalkan jejak...

Hehe..

Sgt chumel ok perbualan tu....hehe..swwwwweeeeettt...walaupun alin kate tak romantik,tp tu lah manisnya kan....hehe