ariana sofia ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

adam mikhail ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ariq hafiy ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Friday, July 26, 2013

Annual Dinner where everybody is lucky...wiwiwiiii

on 7th June 2013 (gila lama baru nak update) my small company yang tinggal beberapa kerat setelah sebahagian besar diambil alih oleh RHB adakan annual dinner. temanya Hollywood Glam. tak agak2 kau nak bertema gitu...of cos yang menepati tema adalah amoi2 berdress seksi maut ala2 hollywood celebrity. mak2 orang macam aku nih sauk jelaa apa yang ada... sebbaikla masa usha2 baju kat ampang park takde yang berkenan. kalau tak, kan dah berlaku kecairan wang di situ...berhantu okey ampang park tuh...kalau aku takut tershopping aku akan makesure bawak duit cukup2 je untuk lunch. wallet pun tinggal...kau jangan main2...booth pun terima kredit kad sekarang tau...bahaya woi...tapi ko kena pesan member sama jangan bawak duit banyak2 nanti ada pulak sumber untuk ko meminjam (macam pernah buat je?! :P)

aku teringat mak aku banyak baju glam2 bling2 nih...so, aku pinjam jela kaftan mak aku siap ngan inner ngan selendang skali...baju nih mak pakai masa nikah zana...tapi akhirnya shopping jugak kat ampang park beli tudung baruuu...jeng3...
petang tuh aina mintak husband dia hantarkan kitorang bertiga ke Swiss Garden Hotel, Jalan Pudu...takkanla dah jangok2 gini nak naik lrt, seganla plak...


mekap done by moi...ketumbit plak mata aku (nampak tak? kalau tak nampak bagus...) aku mekapkan si nurul gak...


bini2 nak enjoy, en suami tolong jaga anak ye...aku, nurul and aina


kitapun nak amik gambar OOTD gak...


dapat meja belakang skali...masa tengok urusetia tu dah agak dah...mesti kena sabo nih...skali betul daa...org lain duduk ikut department masing2, tetiba kitorang kena campak merata2...ada kawan aku duk sorang2 kat bebudak akaun nun...nampak tak permainannya di situ? tapi aina pujuk kata fikir positif jer...lagipun meja kitorang yang paling dekat ngan meja buffet...biaq pi depa nak buat apa (aina orang kedah memang cakap lagu tuh ;P)


dengan amalia...single and available lagi nih


with another single and available girl, zulaikah aka pemenang lucky draw paling lucky...grand prize youuuu...dia dapat macbook air


spotted my boss there...siap bawak wife lagi


a performance by one of our department...diorang punya persembahan okla tapi sebab pakai misai kontot gitu cute jer, dapat extra mark plus diorang suruh kitorang yg pompuan2 nih berlakon konon2 menggilai diorang dari bawah stage tuh...hehehe...


pakcik baju hitam tuh driver CEO. punyalaa dia bising kata tak dapat tiket lucky draw...berlakon konon mementang dia driver ada diskriminasi...dapatla another tiket...rupanya dia klentong...end up dia dapat bawak balik 2 hadiah...hmmm..tak agak2 mesin nescafe dolce gusto tuh tau...siap ngan coffe pelbagai perisa lagi...


nilaa tiket lucky draw kitorang...memandangkan staff osk holdings dah makin kurang, so semua orang dapat hadiah lucky draw...cuma hadiah best2 dapat naik pentasla...nurul dapat flatscreen led tv 42"!! aina dapat ps3!! abang mazri dapat gps (which lepas tu jual kat aku sebab dia memang tak gunakan pun), helmi dapat samsung s3 mini!! diorang semua naik pentas amik hadiah..lepas habis cabutan, mc buat announcement sapa2 yang tak dapat lagi sila beratur kat meja urusetia and cabut kertas kat dalam tuh..ikutla kertas tu tulis apa, itulaa yang ko dapat...aku? aku dapat voucher jusco...tak banyak tapi bolehlaa...ada gak dari takde langsung macam tahun2 sudah...overall oklaa...makan takdela marvelles sangat but still acceptable...just for fun skali skala daripada duk ofis makan hati konon keje melambak, bos tak appreciate ke hapa kat sini kita happy2 jelaa...tengok tahun depan dapat hadiah apa plak eh...

No comments: