ariana sofia ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

adam mikhail ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ariq hafiy ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuesday, March 15, 2016

secret garden pages done


Assalamualaikum :)

kat ofis sekarang tak brape bz...bisnes agak slow sampai berebut keje ngan colleague...hahaha...rajin sangat tu...so, supaya tidak mati kebosanan lalu menjadikan tangan keras dan otak tepu marilah kaler a few pages...hahaha...lepas kaler setiap page nih selalunya aku akan stop for a few days...nama pun hobby kalau buat selalu muntah hijau jugak ngadap kaler jer...hohoho...jom tengok pages yang dah siap


yang atas nih konon nak buat 4 musim...winter spring summer autumn (anticlockwise) jadi ke idok?


yang ni aku kalerkan background dia lite2 tapi cam tak nampak pun...so malas nak kaler background dah pastu


yang ini pulak menyahut seruan my fren...dia nak kaler purple tapi with 2 pages camni, aku tak tau camna plak nak bagi kat dia...dahlaa pages dia back to back...kena carik yang pull-out lah kalau dia nak jugak...


aku suka google contoh secret garden pages yang dah siap...ada 1 tuh kaler dia sweet and soft jer...yang atas nih percubaan untuk tiru (ye aku tiru jer bukan nak hantar pertandingan pun) tapi not exactly the samelaa


ni pun ala2 nak tiru tapi taknak ikut sebijik2 so orang kata cantik tapi ntah, aku tak berkenan pulak...


rainbow style gini ramai yang buat kat memana page so aku cuba terapkan dalam gambar panjang nih...and cuba buat sendiri...aku personally suka yang nih (buat masa nih)

aku guna luna 24 batang and faber castell 24 batang jer...takdelaa gigih nak beli yang polychromos ke, colleen ke, pastel ke apa ker walaupun di hati teringin tapi sebab tengok harga terus fikir macam ermmm...baik beli baju anak, makanan anak, bawak anak jalan2...hahahaha...lagipun hobby tak sepatutnya membebankan kan...so, ini untuk suka2 jer... 

No comments: