ariana sofia ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

adam mikhail ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ariq hafiy ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Friday, December 7, 2012

akhirnya...

since hari rabu cikgu jaga anak2. jaga DUA2 hokeyh. babysitter ada, dia yang nak. katanya memandangkan dia pun cuti, baikla dia take this advantage to bond with the kids. nanti dah bukak sekolah sibuk ngan tusyen pulak. cuti sebulan bergaji tuh...jelesssnyerrr...menjaga sorang 3yo terloncat2 menyanyi/melalak, sorang 5mo terlentang tapi boleh tahan demand mintak dukung. dah masuk hari kedua maknanya successfulla kan? cikgu kata tak susah pun jaga. habis tuh apsallaa bila time aku jaga aku rasa cam ribut jer? sajer jer bebudak nih nak buli mummy eh...harini hantar tapi lambat sikit sebab cikgu nak gi solat jemahat n nak betulkan alarm keta. lagipun makcik aku kata dah rindu bebudak nih. since last week tak jumpa...

so, semalam aku balik keje, aku dah mandi apa semua, mikhail at 5 bulan 1 minggu 3 hari akhirnya meniarap...yayyy....berkali2 dia meniarap. struggle jugakla tapi bila dah dapat, merengek penat kot. bila kita terlentangkan balik, dia tiarap balik. cikgu kata siang langsung tak meniarap pun...haaa, dia simpan special untuk mummy agaknya...berialaa mummy ko nih membbel kat blog akhirnya...kakak yana dulu sampai demam2 masuk 2 hospital nak meniarap tau...hehehe...cayang mikhail...muah3...

No comments: