ariana sofia ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

adam mikhail ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ariq hafiy ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Monday, December 3, 2012

my workstation


most of our time, workstation inilaa bagai home sweet home. duk kat meja nih dari pagi sampai ke lewat petang. kengkadang sampai malam. so, mestila kita kena make it comfortable and pleasurable (ada ke perkataan nih?). since mikhail, schedule aku perlu ditambah dengan sesi mengepam n makan supplement. hehe. makan supplement pun kena ada sesi eh? of coslaa...takes time jugak tau nak pergi membancuh ESP, basuh gelas, basuh botol2, pastu kenala banyak minum and makan oats/nestum/milo untuk tambah susu. so aku telah mencurik unused drawer untuk menyemakkan lagi workstation aku sekaligus mengurangkan masa untuk aku menghilangkan diri. muahahaha.


bawah meja penuh kasuts and box files. kotak kuning tuh untuk aku letak used papers/envelopes untuk dibagi pada aunty pantry untuk dijual. love to recycle :) belah kanan is alin's mini pantry...nak tengok apa ada dalam? ni haa...




beli bakul oren tuh supaya senang nak angkut skaligus semua cawan/botol/breastpump parts ke pantry untuk dibasuh. 1st drawer tempat letak bekalan. kena letak tepi meja supaya kurang dipaw...hehehe...2nd drawer letak bekas2. storage bottle/liners/tupperware/mugs/pinggan...nak mentekedarah punya pasal, sanggup!

p/s : dapat gak 1 entry :)

No comments: