ariana sofia ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

adam mikhail ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ariq hafiy ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Thursday, January 27, 2011

jajan

ok ok ok, kita ceriakan balik suasana dengan citer lain plak...tadi aku dah call alan, bagitau takde baby gift set yang senonoh (read : berpatutan) kat isetan. kalau ada pun untuk baby boy jer...memandangkan weekend nih nak melawat 4 baby girl, maka kenalaa sediakan buah tangan yer...besok lepas keje, balik rumah, amik ariana then zass terus balik melaka...kengkawan alan nih semua dok kl tapi dah memasing asal melaka, bila berpantang pun kat melakalaa... Congrats to Din n wife, Kassim n wife (they get twin daughters!!!) and Zaza and hubby for their new bundles of joy...eee...tak sabarnya nak pegang baby kecik...rasa macam terbayang2 masa ariana kecik2 dulu...nak tengok camna reaksi ariana depan baby kecik...kalau2 dia dah ready nak dapat adik...erkkk... memula cadang nak balik melaka next weekend masa cny tapi aku kan suka berjalan...kepala otak tuh takde pikir lain melainkan mengisi cuti dengan berjalan sahaja...dengan menggunakan alasan melawat sedara (memang betul pun k) aku propose kat alan untuk pergi ke penang melawat maklong...dah dekat 2 tahun tak jumpa...last jumpa sebelum aku pregnant lagi...lamaaa tuh...and alan agree...yayyy...mak n fina pun nak ikut so, berlima jer kitorang... maklong aku susah nak travel melainkan ada kecemasan jer coz abang sedara aku (anak maklong yang bongsu) sakit and takleh travel jauh...selalunya opah aku yang akan ke sana jenguk anak cucu...paklong memang tak kemana2 sejak dia accident few years back...kena rehat jer kat rumah...apa aku nak bawak as buah tangan haa?kalau dari kl nih cam tak tau apa nak bawak...kalau dari kampung tuh banyaklaa jajan tradisional... so, malam nih ke jusco kita...nak beli hadiah for babies and some buah tangan untuk orang penang...mana tau leh sambar buah tangan untuk diri sendiri gak kan?hehehe

No comments: