ariana sofia ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

adam mikhail ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

ariq hafiy ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Sunday, April 21, 2013

terpaku dia tuh

Mikhail is a baby yang sangat senang nak tarik perhatian dia. bukak kartun especially oscar oasis, haa lekala dia tengok...bolehla kalau nak tinggalkan dalam 10-15 minit...rancangan kartun pun bukannya lama sangat kan...kalau cranky tuh pasang kartun oscar, sumbat puting, bagi bantal peluk, diam...

 on iphone ke i pad ke or on tv...mana2 pun takpe

 tukar baju pun boleh khusyuk lagi. padahal dia paling tak suka masuk kepala kat baju




 tengah menyusu paling tension. kena mutekan tv barula boleh menyusu dia. kalau tak, asyik menoleh jer kejenyer. kalau tengah letdown tuh, habis basah baju. hmmm

 akak gomol pun takde hallah

 senyum2 tuh paham ke nak oii?

 dah penat duduk, bersandar pulak

 dan inilah cara terbaik nak suap dia makan. memang menganga jer bila sua sudu kat mulut. pastu telan. takde tumpah2 punyer...tapi jangan bersulam ngan air dulu...dah habis baru bagi air...confirm licin mangkuk!


 nak tido pun kena layan dulu kartun kasi ngantuk...

my baby boy is now a big boy...

his favourite cartoon :)

No comments: