ariana sofia ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

adam mikhail ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

ariq hafiy ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, January 28, 2014

have a nice day!!

tadi sajer jalan2 blog lama aku kat sini skali terjumpa artikel lama nih...lawak giler, gelak guling2 aku kat opis nih...nak share lagi skali kat sinilaa...nak share gelak ngan korang...hehehe

Sikap Orang Melalui Kentutnye

korang tergolong kategori mana haa?

1. ORANG YANG TIDAK JUJUR
Orang yang kalau kentut, selalu menyalahkan orang lain

2. ORANG BANGANG
Orang yang menahan kentutnya berjam jam

3. ORANG YANG BERWAWASAN JAUH
Orang yang tahu bila dia hendak kentut

4. ORANG SENGSARA
Orang yang nak kentut tapi tak boleh kentut

5. ORANG YANG MISTERI
Orang yang kalau kentut, orang lain takkan tahu

6. ORANG YANG GUGUP
Orang yang tetiba tahan kentutnya bila tiba masa untukkentut

7. ORANG YANG PERCAYA PADA DIRI SENDIRI
Orang yang selalu menganggap kentutnya berbau harum

8. ORANG YANG SADIS
Orang yang kentut di katil, terus mengibaskankentutnya pada katil orang lain

9. ORANG YANG PEMALU
Orang yang kalau kentut selalunya tak berbunyi tapiselalu merasa malu sendiri

10. ORANG YANG STRATEGIK
Orang yang sering menyembunyikan kentutnya denganketawa terbahak-bahak agar tidak
didengari oleh orang lain

11. ORANG YANG BODOH
Orang yang dah kentut, kemudian menarik nafas untukmenggantikan agin yang keluar

12. ORANG YANG PELIK
Orang yang kalau terkentut, mengeluarkannyasedikit-sedikit sampai bunyi "tit-tit-tittt"

13. ORANG YANG SOMBONG
Orang yang kalau kentut selalu berasa bangga dengankentutnya

14. ORANG YANG PERAMAH
Orang yang sering mencium kentut orang lain

15. ORANG YANG TIDAK SUKA BERGAUL
Orang yang selalu kentut bersembunyi

16. ORANG YANG AKUATIK
Orang yang selalu kentut dalam air sampai berbunyi "blekutuk-blekutuk-bloop-bloop-bloopp"

17. ORANG YANG ATLIT
Orang yang kalau kentut, sering mengeluarkan tenaga dalaman

18. ORANG YANG JUJUR
Orang yang sering mengaku apabila terkentut

19. ORANG YANG PINTAR
Orang yang boleh menilai bau kentut seseorang

20. ORANG YANG ROMANTIK
Orang yang sering memuji-muji kentut pasangannya tu merdu dan wangi

have a nice day people :)

No comments: