ariana sofia ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

adam mikhail ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ariq hafiy ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Friday, August 16, 2013

sampul raya


citer raya kendianlah ye...aku nih memang gini...orang citer pasal puasa, aku citer pasal susu...orang citer pasal raya, aku citer pasal kpop (itu schedule entry, totally lupa yg it will be publish after raya...hihihi)

raya tahun ni diorang dah canang2 kata rhb punya sampul kiut sangat...apakan daya takde rezeki nak dapat walaupun bekerja dalam bangunan rhb sendiri...kedekuit!! selalunya aku akan pilih sampul yang simple, katun2, nipis akan digunakan untuk bebudak kecik...diorang nih kengkadang ganas...dapat jer terus koyak tuh...yang ada tulisan silver/gold, besar n material pun keras elok jer itu untuk orang2 tua...aku actually takde masalah nak dapat sampul...coz anak2 murid cikgu akan bg berpeket2...yg tahun2 sudah pun tak habis2 lagi...saje kumpul...hehehe...tahun nih memandangkan osk dah berpecah n jadi makin kecik, aku bajet takde sampullaa...skali osk property (subsidiary yg lain) ada buat...maka kitorang try kecek2 dapatla sepeket sorang...tak byk, ada dlm 8 keping je pun...tapi yang specialnya sebab aku rasa nilaa sampul paling cantik pernah aku dapat...bukan sebab corak atau kaler dia tapi sebab material dia...



antara sampul yg aku paw dari org...huhuhu


it is made of satin fabrik yee....cer klik to enlarge the image...leh nampak benang2 kain tuh...tampal atas kertas of cos...dah exclusive gini, aku allocate untuk parents jelaa...yg lain aku nak simpan!!