ariana sofia ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

adam mikhail ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ariq hafiy ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wednesday, November 13, 2013

lawan tokey keww??



cakk!!!!haaa...tanjat tak? tanjat tak? alaaa, kasilaa can sesekali nak selfie...sesambil melayan si kenit tuh (tangan dia pun nak menyelit sama)...ni gambar masa malam ira (my sil) nikah...oh, citer full dia kawin tuh tunggu majlis sambut menantu 23hb nih settle baru aku wat special entry skaligus k...aku bawak 2 pasang baju untuk malam nikah...1 baju kurung mint green raya 2 tahun lepas, n 1 lagi baju kurung moden cotton kaler putih corak bolat2 kaler pastel belum pernah pakai lagi...cikgu suruh aku pakai baju putih tuh sebab lebih matching ngan dia yang pakai light purple...nak manja2 pulak cikgu nih nak sama2 kaler baju tau...anak2 main belasah jer baju apa yang ada...oleh sebab tudung yang aku bawak cuma putih je yang boleh match, aku pun pakaila tudung putih...mekap2 sikit pastu aku kuar bilik...

pastu makcik2 usik cakap aku macam nak lawan pengantin plak pakai putih gitu...laaa...pulak...pastu kelam kabutlaa pegi carik tudung lain kat sil, yang ada tudung bawal kaler pink...bolehlaa janji bukan putih...tadaa...haa, bertukar kepada rupa kakak ipar pengantin...hehehe...



pengantin lagi lawolaa...mekap artis yang mekapkan...dengan bulu mata palsu lagi...mana boleh lawan...orang kata muka ira lepas mekap macam fafau...ada ker? maybe sebab aku dah selalu tengok dia, tak perasan sangatla...tapi kalau tengok sekilas macam ada gak sikit...


p/s : haa...amik. sampai 3 entry harini. entry lunch tuh scheduled post. sajer nak amik mood berblogging balik :)

No comments: