ariana sofia ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

adam mikhail ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ariq hafiy ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuesday, November 26, 2013

penyakit burung hantu sudah mari

dah dua hari menguap2 kat opis...keje bukan takde...partner plak cuti 3 hari so, memang ada jelaa benda nak buat...sambil mengepam susu kat meja nih pun boleh tersengguk2...sebbaik harini director cuti, bolehla aku letak kepala atas meja tido terus...ni semua lee min ho punya pasal...kerana the inheritors, aku mencari citer2 lama yang lee min ho berlakon...and i stumble upon Boys Over Flower...plot citer dia lebih kurang macam the Inheritors jer...Lee Min Ho budak kaya bercinta dengan budak pompuan biasa...ahhh...tapi kali nih rambut dia comelnyerrrr lahai kerinting2 gitu...

aku start layan citer nih dari jumaat last week kot...sampai tido kul 3-4 pagi...sumbat earphone, tengok sorang2 dalam gelap...orang semua dah tido...bila mikhail ek ek nak susu, aku kalih jer pastu sambung lagi...aku cuma tengok thru hp masa kat rumah jer sebab rumah ada p1, laju sket...pastu weekend lepas kiotrang ke Taiping menghantar adik ipar bertandang belah lelaki pulak...perjalanan balik tuh boleh tahan penatla tapi aku boleh bantai layan kat hp dari kul 10malam lepas semua dah tido sampai kul 3am++...orang tak biasa jadi burung hantu ginilaa...cikgu bukan boleh aku stay up tengok tv nih...taktau apa masalah dia, marah sangat kalau dia terbangun pukul 1-2 pagi pastu aku tengah lepak depan tv...aku terasa macam budak kecik pulak ada curfew...huhuhu

so, malam tadi sebab ada hal terjadi (sedangkan lidah lagi tergigit kannn...) aku tengok sambil selubung dalam selimut...punyalaa taknak bagi dia tau...aku sumbat earphone, aku guna comforter baby tuh buat selubung kepala ngan tangan jer taknak bagi cahaya keluar...kang terang bilik, marah plak cikgu...ok, pernah tak korang fokus kat hp dalam bilik yang memang gelap gelita ditambah gelap sebab berselubung? sure kalau ada orang kat depan ko takleh nampak muka dia kan? tetiba ntah pukul bape ntah aku terasa orang selak comforter tuh pastu tutup balik...terkejut mak enon!! aku macam dengar orang bebel2 tapi taktau apa buah butir yang dia cakap...telinga sumbat earphone kan...hehehe...bangun pagi pun sambil bersiap boleh bukak letak kat dresser...nak bersiap sambil tengok nih...hihihi...skrg nih baru sampai episode 17...ada sampai episode 25...tu pun aku dah baca habis sinopsis setiap episode sebab debar nak tau next next next...adoi...my chinese friend pun cakap korean drama nih kalau dah sangkut dia punya penangan tuh...uisyh...lain macam tau...dulu dengan hong chan, sekarang lee min ho plak....and now ini desktop wallpaper aku...aku google jer image lee min ho then capture screen...amacam?




p/s : ni kalau cikgu nampak nih mau sentap dia...dengan artis pun nak jeles, sayang sangat dia tuh kat kita nih :)

No comments: