ariana sofia ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

adam mikhail ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

ariq hafiy ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday, August 26, 2010

sahur oh sahur



waaa....harini terlajak sahur...LAGI SEKALI!!! apa nih, kata hp dah canggih tapi tak bunyi?hmm...hp aku memang langsung tak bunyi coz ntah bila tak sedar terus kong...harapkan hp canggih (err..bagi akulaa) jelaa...tak sedar gak? aku cuma leh sedar dengar ariana merengek jer...setelah ditrain berkali2 ye...takyah sampai tahap nangis meraban, dia ek eh ek eh pun aku dah sedar...terus bangun, letak bantal kat kepala katil untuk sandar, letak bantal 1 lagi kat pangku, angkat ariana, selak baju..oppppsss...terus sumbat...mata pejam sambil ariana nyot nyot nyooottt...


tadi sedar2 dah kul 6.45am..aper kehal?jangankan nak sahur, alan pun dah terlajak nak g keje...terus tetiba gastrik (ehem...nak mc ye doc)...aku gelak2 (dalam hati dah risau nih)..malam tadi dahlaa berbuka ngan lontong 8 ketul kecit tonet jer..pastu ratah kepak ayam 3 ketul...air minum air tembikai n air kosong segelas...TUH JER TAU...cukup ker?takut dehydrate jer...terpaksa buka posa kang...(ehem, terpaksa ke memang nak buka???...)


ada bubur lambuk ingat nak makan supper...tidurkan ariana kul 9.30pm ngan aku2 skali tertido...sedar2 alan dah balik dari ngajar tusyen...dia dah siap kemas masuk fridge..aku pikir, takpelaa...kang sahur makan tu jelaa...pastu dah jadi camni, tak dapat gak makan...huwaa...


alang2 dah bangun lambat, susukan ariana dulu kul 7 then siap2 g keje, then baru hantar ariana...kul 11am tadi pam dapat 4.5oz...kang nak pam kul 2 tak tau dapat brapa...at leeeeaaaast aku nak lagi 4oz...so, cuma topup fm sebotol jelaa...macam semalam bagi 2 botol 4.5oz pun tak habis coz ariana constipate lagi...tetiba cam tak serasi ngan bubur nasi...ada ker cam tuh?pelik...padahal dari 6 months dia makan bubur, ok jer...nih dia makan nestum jelaa skang nih...posa nasi...posa gak anak mummy nih...sian dia...


makcu kata nangis jer dari tghari sampai kul 3pm...bila dia diam, dia meneran keluar seketul...nangis lagi...diam...keluar lagi seketul...pastuh lagi skali sampai 3 ketul...3 jam 3 ketul...sian anak mummy sembelit eh...pasal mummy posa ker?apa kaitan?ke pasal mummy suka suapkan macam2 food kat ariana?bukan banyak pun, buat rasa2 kat lidah jer...tak leh eh?err...lain kali mummy tak buat dah k...sowy...

No comments: