ariana sofia ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

adam mikhail ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ariq hafiy ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Thursday, August 5, 2010

setiap kali aku mengadu

scene 1:

me : selsemalaa...
alan : nak mc?
me : taknaklaa...ok lagi...

scene 2 :
me : sakit kepala, denyut2...
alan : nak mc?
me : no...tolong picitkan kepala...

scene 3 :
me : sakit perut...cirit birit
alan : nak mc?
me : tengokla bsok camna...

scene 4 :
me : penatnya...sehari suntuk bz...balik rumah nak kena blablabla...blablabla
alan : (terus potong cakap) nak mc?
me : apahal plak? nak rest jer...tolong breastfeed baby leh?ngeh..hehehe

scene 5 :
me : dah brapa hari selsema, batuk, sakit tekak...today's getting worse...
alan : nak mc?
me : OK...
alan : jelesnya...nak mc gak!!!
me : (ek eh?)
class="gl_align_full"
macam tulaa alan everytime aku ngadu sakit...suruh mc memanjang...so, bos...bukan saya nak mc sesuka suki ye...saya betul2 cakit...huuu


p/s : to those yang tak faham, harini saya mc...


No comments: