ariana sofia ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

adam mikhail ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ariq hafiy ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wednesday, January 4, 2012

check up semalam - 14 weeks baby A

semalam pegi check up. sorang2 jewww sebab cikgu ada hal kat sekolah. sobs. ada berita baik, ada berita tak best sangat. aku buat point jelaa eh.


berat tak naik - bagi aku baik, doc lak bising suh naik lagi. nak cover weight loss harituh.

development baby A ok, seiring dengan umur dia - baik

cyst dah tak nampak, syukurr - baik

uri kat bawah - tak best

doc nak tambah ubat untuk elak bleeding, ubat lagi??!! - tak best

doc kata lagi takleh ehem2, lasak2 n dukung yana - tak best sebab kot mana pun kengkadang terpaksa gak kan. i mean part yang dukung yana tulaa...bukan yang ehem2 tuh... :P

alan suh aku tido asing kat bilik depan nak elak yana hentam perut aku masa tido - tak best


kesimpulannya aku balik dengan perasaan kosong. tapi bila google pasal uri nih, aku kembali ceria sebab only 5% uri akan kekal kat bawah which end up kena cserlaa. mudah mudahan uri aku nih will move eventually. aku tanya gak kat doc kalau ada apa2 yang aku leh buat untuk movekan uri tuh. kot ada special exercise nak menonggeng ker, makan apa2 ker tapi doc kata takde. just take extra precautions, banyakkan rest and elakkan buat kerja berat. tu jelaa pun citer check up.


p/s : sian kat blogger green apple. dapat rezeki pregnant, kena dnc pulak atas sebab keselamatan. mak merah pulak baru dapat baby boy on 30th dec after 8 years. and sana sini blogger pregnant, macam ash, HJ and me (",)

1 comment:

ayukhairy said...

moga dipermudahkan kali ni ye..cadangan alan tu bagus tu..aku dulu pun hariz tidur lasak sangat..last2, depa tidur bawah, aku tidur atas sorang2..huhu