ariana sofia ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

adam mikhail ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ariq hafiy ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Thursday, February 9, 2012

on cloud nine

ok, please jangan menyampah pulak bila aku asik citer pasal my pregnancy hormones. just wanna keep it as a reminder for my next next next pregnancy. ecewah. yang ni pun belum keluar, siap plan nak next next next tuh. hehehe. mana tau nanti leh buat guidance bila perangai merepek2 mula keluar. hahaha. la ni takmo citer pasal perkara2 yang buat aku sedih. coz bila difikir2 balik more than half of it tak patut buat aku sedih pun. sajer mengada2 alin nih tau. plus cikgu bukan layan pun emo aku nih. katanya pregnant bukan alasan nak tunjuk perangai. same when i use period as an excuse for being such a jerk. blahhhh...boringla cikgu nih. takleh nak manja2 tau.

ok lately aku mudah rasa terawang2. senyum sorang2. omputeh kata "on cloud nine".

"on cloud nine is an idiom referring to a state of elation and happiness."

things that makes me on cloud nine :

- memikirkan pasal lisa surihani n yusry nak kawin...ahhhh...so sweet...masa yusry ngan erra takdelaa rasa sweet macam nih. aku dapat rasa jodoh diorang kuat. sampai aku termimpi2 ok. tak payahlaa citer mimpi tuh kang kata aku perahsan pulak. hehehe

- tengok love scene dalam ariana mikhail...comelnya sein ngan nora danish nih...cam real jer diorang bercinta...apsal produser tak banyak amik sein jadi hero eh? takdela lakonan dia mantap sangat tapi aaron aziz dah banyak sangatla muka dia di sana sini. not that i dun like aaron, i love like him so much but "datin ghairah"? err...after citer tuh keluar aku macam errkkkkk!!! terfikir balik, kalaulaa sein yang berlakon dalam nora elena...ehem ehem...aummm

-listening to love songs...currently aku suka OST ariana mikhail by sammy, patah seribu by shila amzah, roman by roman n kilafairy, anything by bruno mars, lagu2 lama by celine, diana ross...eh, banyak lagilaa...tak ingat yang lain...terawang2 wa cakap lu...



- watching ariana kiss my tummy sambil cakap "adik" (ok, itu bukan dia cakap sendirila...aku yang ajar :P)



- watching my loved ones sleeping...



- when all of a sudden cikgu help me doing the housechores without being asked. ada 1 time tuh macam nak merajuk coz he is too busy n i feel like being neglected, tetiba balik dia dah siap masak. nothing fancy but effort tuh yang buat aku sayang balik kat dia. hahaha statement jahat giler...



- thinking about my girlfrens gathering this weekend. lama giler weh tak jumpa gffs aku tuh. eventhough aktiviti nanti hanyalah watching shah rukh khan movie at one of the girls house and eating potluck, itu pun dah cukup buat aku tersengih2. seronoknyer....betapa aku memerlukan girlfrens di kala ini. cecewahh...


- watching fizo omar at nasi lemak kopi O. suka. enuf said.



- apalagi eh? cannot think of anything else right now but if you see me walking along the pavement/ driving while tersengih2 tuh means that im on cloud ninelaa tuh...hehehe...



p/s : i have to reschedule my gynea appointment sebab keje tgh melambak plus ubat banyak lagi. takut doc marah kenapa tak makan ubat?!!so, habis ubat nanti kita pergi tengok baby A and to confirm whether is it he or she? based on my points tadi, can you guess what im thinking for my baby's name?

No comments: