ariana sofia ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

adam mikhail ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

ariq hafiy ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday, March 21, 2014

Sejarah Berulang


this happen masa kitorang tengah sibuk2 mengemas nak pindah...dalam last week sebelum move out kot...kitorang banyak guna selotape and gunting nak seal kotak2 semua tuh...sambil2 tuh biar bebudak nih main kat ruang tamu...yang adik ok lagi, bukak kartun, senyapla dia...rupanya yang kakak dalam diam amik gunting, pegi gunting rambut depan dia...dah tercacak kontot jer...bangga lak tuh tunjuk kat aku...aku gelak jerla sebab memang kelakar tengok rupa dia ngan rambut cacak tuh...cikgu hangin jer, dia marah yana...yelaa, bahaya kan main gunting...bukan kitorang letak kat bawah, letak atas meja pun dia boleh sampai dah...

yana nih dahlaa jendul...dulu botak kemain lama nak tunggu rambut depan tuh tumbuh...haa, sekarang tercacak pulak...aku teringat masa aku kecik dulu pun aku pernah gunting rambut zana...semua tido kot masa tuh...aku ngan zana main pastu aku jumpa gunting, aku suh zana tadah kepala dia kat tong sampah...zrapppp...habis kontot rambut depan...lagi banyak aku potong...pastu abah alter  balik kasi sama panjang dah rupa penan pulak si zana...hahaha...kenangan lama...


sebbaik tak banyak sangat


nampak tak?


haa...nampak? *jendulnyer anak aku*


pandangan sisi...pandangan depan lagi kelakar tapi lupa nak snap plak :)

No comments: