ariana sofia ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

adam mikhail ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ariq hafiy ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Thursday, March 27, 2014

Lunch at Johnny Rockets


setiap kali nak lunch menung tak tau nak makan apa...dah seploh tahun keje, dah mula naik muak dengan kedai2 sekeliling...tapi tulaa, kalau nak gi jauh sikit pun bukannyer sempat ngan lunch hour sejam jer, pastu jem lagi kat tgh2 KL nih...my ofismate cakap ada kedai baru bukak kat avenue K...so lets terjah...ni a week before aku wat MOS tuh...masih bergigi nak mengunyah...hehehe


kita gi makan kat sini...specialty nyer burgers


pegi berdua jer ngan kak sha


i ordered route 66 sebab nampak perkataan grilled mushroom...macam sedaaap jerr...


my burger. gedabak okeyh...ngan side dish lagi...memang tak habislaa...


masa dia bagi aku sos nih, aku mintak lebih...aku cakap mana cukup nih...pastu dia tunjuk botol sos kat tepi meja...laaa, nih untuk suka2 jer rupanya...macam greet kitalaa...macam chomella konon...


my drink - pink guava...x menepati piawaian kemanisan aku...tawor...air kak sha lemonade sedapp...


yang menjadi tarikan kat sana :

bila customer masuk, semua greet kuat2...ok, ni macam segan pun ada sebab otomatikeli mata semua pandang ko kan...

pekerja2 pakai ala2 tahun 80s...skirt kembang2, macam dalam citer Grease tuh...pastu every few hours waiter2 dengan manager2 siap buat performance...kalau ko nampak gambar atas nih diorang semua tgh menari tuh...

kalau ko suka burger, bolehla try...aku nih bolehla nak datang lagi tapi bukan selalulaa...

No comments: