ariana sofia ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

adam mikhail ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ariq hafiy ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Monday, November 24, 2014

30 Days Blog Challenge - Day 8 : 5 favourite love song

Assalamualaikum :)

ok, sebenarnya susah jugak nak fikir lagu apa yang jadi favourite sebab aku layan semua...tapi bermusim...pastu bila dah bosan, layan lagu lain plak...mostly aku suka sesuatu lagu tu sebab melody lagu dia...lirik tak bape fokus sangat janji masyuk ngan lagu...huhuhu

antara lagu yang masyuk kat telinga aku sekarang ialah :

1. Roman Cinta - Mojo
layan betul suara si awira tuh...pergh....bila dengar dengan aku2 skali rasa nak menjerit...pheewiiiittt

2. Kejoraku Bersatu - nyanyian penyanyi yang ganti amy search kejap tuh...
aku suka suara dia nyanyi lagu tuh...macam berhantu lagu tuh...

3. Salam Buat Kekasih - Nadia
xde sebab apa cuma lagu wajib bila karok...hahaha

4. Come back when you hear this song - 2pm (Kpop)
kemain panjang tajuknyer bila dah translate kan...hehehe...ineorel deutgo dorawa wawawa...actually lagu dia biasa2 jer tapi sebab suka 2pm (hi nickhun!!!) terpaling suka lagu nih dalam album terbaru diorang...and video clip un best...suka tengok tarian diorang dalam vc nih...

5. Semua lagu2 Anuar Zain
aci tak semua lagu dia jadi 1 point? need to say more?

No comments: