ariana sofia ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

adam mikhail ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ariq hafiy ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Thursday, December 16, 2010

entry sebelum kenduri


makngah alan balik dari mekah harini. ibu n celap dah siap2 ada kat rumah makngah kat masjid tanah nak menyambut ketibaan para haji n hajjah. besok makngah buat kenduri doa selamat sket tapi aku n alan tak dapatla join. sabtu pulak kenduri kawin sepupu alan kat ampang. 2 beradik skali sanding. along n angah. n aku diminta jadi pengapit angah. sebab. aku. dah. kawin. huaa...aku malas sebenarnya. ariana pun bukan nak ngan semua orang (ceh, alasan) tapi mengenangkan jasa parents diorang yang baanyak tolong masa kenduri kawin kitorang dulu, kuturutkan jua.


aku dah plan. aku iring naik pelamin, tunggu orang tepung tawar lebih kurang. iring ke meja makan beradap then aku blahlaa. alaa...lauk pengantin mana2 pun sama jer kan? lagipun takkan bini sedap2 mencekik kat khemah utama, laki den kena jaga anak plak..ewah3, sedapnya ko alin...hehehe...so, entry pasal wedding tuh tunggu next weeklaa eh...dah alang2 aku update sampai 4 entry harini, unless ada citer hot besok aku tak update dah minggu nih...huhuhu...


p/s : besok kampeni aku dapat durian runtuh sorang sikit. tapi yang sakit hatinya, kelly ng tuh pun dapat. bonus kesian. ibu tunggul. cittt

No comments: