ariana sofia ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

adam mikhail ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ariq hafiy ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Thursday, December 16, 2010

kl bird park


few weeks ago, aku amik cuti bawak ariana g birdpark...actually tak plan pun cuma petang tuh plan nak g somewhere...aku pun siap2 then kul 4 kuar rumah...suka2 suggest kat alan bawak ariana g taman...mana pun boleh...skali dia drive terus g birdpark...dulu masa bercinta pernahlaa skali datang sini...lamaaa dah...alan beli tiket, aku beli air...mahal ko, air mineral botol kecit 4 hengget!!! pastu lagi terkejut bila alan tunjuk harga tiket (yang dah dibeli) dewasa RM45!!! kalau aku tau, aku tak bagi alan beli...ariana bukan paham pun lagi...lagipun aku n alan dah pernah masuk dah...alan kata takpelaa...dia ingat aku yang beria2 nak sangat masuk (saja nak bagi aku rasa bersalah eh?) daripada gaduh2 depan pintu masuk, baik masuk jer...tiket pun dah beli...






memula masuk banyak burung nuri gayut2 kat pagar...ariana cam takut pun ada, heran pun ada...tapi dia taknak sentuh...menggigil2 tangan dia bila aku tarik...hehehe...pastu kitorang round2 jelaa kat dalam tuh...takde makna nak lukis2 potret...MAHAL!!! yelaa yang masuk aku tengok banyak mak pak arab...harga mahal untuk pelanconglaa...tapi shud put exception with people with MyKad kan?patutnyer dapat diskaun...sunyi jer aku tengok birdpark tuh...hari kejelaa kan...tapi ok gak, takdelaa sesak...aku just bawak biskut n air untuk ariana...dalam keta dah nyusu siap2...mummy n baba makan aiskrim jer...by 6pm hari dah mendung...aku terdengar ada sorang mak arab nih tanya "is it going to rain?" haa camna nak jawab tuh? dia tanya coz hari mendung then guruh berdentum2 padahal dia baru masuk...nasib kolaa kan...aku dah nak balik dah time tuh...ngam2 masuk keta dalam kul 6 lebih hujan lebat mencurah2...camna laa agaknya nasib mak arab tadi eh? oh, we just bought the cheapest fridge magnet as souvenir...
jadilaaa...

2 comments:

Nur a.k.a admansyah said...

takde mende yg murah yg oii... esp kt KL. Kalu kt Kelate or nun UTARA ke... br ler murah!

kalu kami bercuti suka main air.. tp cuti pnjg kali nie.. err... x kemana you!

aLin arLene said...

besar2 admansyah seronokla main air...mak pak leh join sama...kena tunggu ariana besarla nampaknya...