ariana sofia ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

adam mikhail ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ariq hafiy ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Thursday, December 16, 2010

bagai telur di hujung tanduk


ni citer semalam. alan amik aku kat ofis then terus g amik ariana. oh, naik motor ye. ada aku bagitau dulu tak?dah dekat 2 minggu dah. senang coz tak payah terkejar2 balik tukar keta then amik dia plak. ok. so, masa amik dia tuh motor tuh macam susah nak start. alan kata tak mungkin minyak coz ada setakuk lagi. ok, dengan yakinnya kitorang pun naik, tak sampai 1km, motor berenti. mati terus takleh start. sah, MINYAK ABIS!!! meter minyak rosak. demm! call makcu mintak tolong belikan minyak n hantar. masa tuh pukul 6.45 ptg camtuh. ok lagi, berdiri ngan ariana kat tepi jalan tuh. nak nak pulak ada kucing. ariana sukala. tapi aku tak bagi pegang. tunggu punya tunggu sekali perut memulas plak. alamak, skarang nih pun memulas. stop jap.


ok, sambung balik. dahlaa memang aku ceri beri seharian kat ofis, mana nak carik toilet kat tepi jalan nih? aduss...naik tegak bulu roma menahan tau. mesti korang pun faham kan? hehehe. anyway, last2 azan maghrib baru nampak kelibat pakcu n makcu datang hantar minyak. pastu naik atas motor, peluk ariana kuat2 alan terus pecut balik rumah. tak sempat mati enjin, aku dah turun berlari bawak ariana naik rumah. tapi output sempat masuk kawah ye...hehehe...ngam2 jer...bagai telur di hujung tanduk. eh, boleh pakai ker peribahasa tuh?

No comments: