ariana sofia ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

adam mikhail ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ariq hafiy ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Thursday, April 28, 2011

nak carik bajuu...nak carik bajuu...

tak boleh jadi nih. kengkadang aku suka baca balik apa yang aku taip. then kengkadang rasa syok sendiri kalau citer tuh bagi aku exciting. tapi bila aku baca pun nak skip2 jer, maka aku rasa cara penulisan aku dah makin boring. yes, aku join dunia blogging bukan setakat untuk catat diari hidup aku jer tapi aku nak jugak carik kawan2 baru. bukan aku tak suka kawan2 lama. tapi bila masa aku nak jumpa diorang? sebulan skali pun jenuh nak plan. dapat kawan2 baru kat dunia maya nih pun best gak. leh tukar2 thought dengan strangers. strangers yang tak kenal kita. maybe their point of view is different.


bulan april dah nak habis. sekejap jer. manalaa tak sekejap. aku kan mc 10 hari. lepak rumah jer memamng masa berlari. cer kalau kat opis. macam kura2 nak tunggu gaji. bulan nih banyak jer date yang penting. 6hb, bday adik demuk aku; emir. 15hb, bday adik gergasi aku; fatin. oooppppsss. 17hb, bday soulmate aku. tapi semuanya berlalu macam tuh jer. sorry guys. i'm not quite fit to celebrate. tapi aku dah janji nak tebus balik someday. fatin, nanti akak belikan perfume yang kamu nak tuh. yang, nanti alin ganti duit syg beli papago tuh eh. sapa suruh syg bayar? alin pegi belek2 barang kat aisle sebelah jer. takpe2, gaji dah masuk nih. emir, i manage to buy his present prior before his bday. i bought him some puzzle games. budak tuh bagi apa pun happy jer. baru 10 years old kan.


oh, i also had a few thing to buy for both my mom n mil. nak carik kain untuk baju raya. and mother's day gifts. thanks to my beloved husband, who choose GREY as this year's theme. susah k nak carik kaler tuh. aku dah bajet nak beli baju siap jer, senang. tapi susah nak carik baju budak2 yang berkaler dull gitu. baju orang2 tua banyaklaa tapi my moms bukan tua sangat. baru 50s. naklaa ceria2 sket. haiz. luckily next monday cuti. so thats my plan. wanna go to gulati's to search for the items. akan ku usaha sampai dapat!

No comments: