ariana sofia ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

adam mikhail ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ariq hafiy ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wednesday, April 20, 2011

new things in my life

hi all. thanks for the get well soon wishes. im feeling a bit better now. cuma kena berpantang kat rumah jelaa. well, if you are watching me right now, serupa tak pantang pun ader. i guess its a bit hard to do it when you don't feel any pain. dulu jalan slow giler coz terasa pedih2 perut kesan c-sec. nih aku kelmarin siap vakum rumah segala. dapat mc nih means only 1 thing for me. HOUSECHORES. bila lagi nak buat wei. lagi2 bila si kenit tuh ada kat rumah. pastu aku bleeding balik. maka, kena marah ngan alan. anyway, semalam aku plan nak mop, terus cancel coz alan gi sorok pencuci lantai. maka aku buat laundry jelaa dengan my new shiny helper. wahh...syok. tak payah aku nak perah ngan tangan lagi. kalau nak kutuk mesin lama tuh, seribu perkataan pun tak habis. aku suka helper baru aku nih not only becoz its fully auto, tapi sebab dia kaler pink-brown dengan corak bunga2 lagi tuh. very the girly.
and then my skin care regime. tahun nih aku dah nak masuk 3 series. terasa tua. tengok cermin pun tak sanggup dekat2. nampak nau aku kena tukar skin care aku. no more whitening, brightening punya barang. now kita harus tukar ke anti-wrinkle, aqua booster, anti-darkcircle, renew, rejuvenate, re re re. so, slowly aku tukar set garni3r aku ke set bi0-ess3nce. so far ok jer. takde keluar apa2 yang tak sepatutnya. dari segi improvement aku tak perasan lagi. tapi harituh aku tanya soalan cepu perak kat alan...


alin : yang, kulit alin nampak lain tak? nampak ok sket kan?
alan : nampak...
alin : lain macam mana?
alan : err...(lama terdiam) nampak berseri
alin : ahahhahaha...nampak sangat tipu, tak ikhlas! (typical women. puji salah, tak puji salah)

aku baru jer pakai mendalah2 nih tak sampai sebulan. we'll see how. oh, one more aku join kawan aku order bb cream from korea by missha. oklaa...pengganti moisturizer n foundation. kiranya kalau ko nak cepat sangat. pakai itu jer sudah. they said it will come to malaysia. dia akan pasarkan kat watson. aku suka bau dia, macam bedak baby. aku beli bb boomer, bb shiny, n bb cream. kalau nak tau lebih lanjut, go to dairimama.blogspot.com



oh, and one more...

insyaAllah will be ours by end of this month. Alhamdulillah

1 comment:

AkieZecky said...

jangan lasak2 sangat n hope your dream will come true..

ala baru 30 la.. hehehe