ariana sofia ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

adam mikhail ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

ariq hafiy ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday, November 24, 2011

degil tak boleh di ajar

aku tengah tak keruan nih. tanda2 dah ada. doakanlaa aku sukses harini. ni pun dah call alan mintak amik. rasa tak larat sangat. balik nih aku nak tutuh makan semua biar dia keluar habis. lama sangat dah. lebih seminggu wei. kalau ye pun nak lepak, janganlaa lama2...


apa aku merepek nih? dah seminggu lebih nih. kalau korang, 2-3 hari pun mesti tak keruan. buncit toksah katalaa...perut dah serupa mengandung 6 bulan. orang pun tak agak2 nak bagi seat dalam lrt...eh, tak paham lagi ker?


aku tak kira. malam nih akan aku usahakan jugak...aku nak...


*
*
*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*


poo poo!!!!

No comments: