ariana sofia ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

adam mikhail ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ariq hafiy ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuesday, November 1, 2011

tak join kang, rugi plak

oh ayu, kenapa? why? why?!!


kawan aku buat GA sempena anniversary diorang yang ke-5. wow. dahlaa tarikh sama ngan anniversary aku. agak2 boleh dapat hadiah utama terus kot. hehehe. sapa2 lagi nak join leh terus gi sini. terms and conditions semua ada kat sana. knowing her, dia memang seorang yang lemah lembut sesuaila dengan cara contest dia. aku nih nak jawab soalan tuh ok lagi, tapi kan tapi kan nak bagi ucapan tuh yang susah sket. aku nih bukanla jiwang pun. romantik ada, tapi bukan jiwang. nak bermadah2 nih tak reti. eh, bukan jiwang patut ditunjuk pada pasangan kita jer ker? isyh...naik bulu roma aih nak pikir2 ayat nih. nantilaa...akan kufikirkan. ada masa lagi nih. sabar ye ayu. tungguuuuuuuuu....

3 comments:

ashra said...

jom kita fikir sesama eh..hehe
saya pun nak join gaks ni..

ayukhairy said...

hahaaa...jiwang semestinya utk pasangan saja, tapi kalau bg ucapan tu pada kawan2 ok je.. hehe.. ehh..anniversary kita sama ekkkk..wahhhhh..best ni..apa plan korang ?

btw, thanksss ye ..^__^

aLin arLene said...

ash : ni festime nih.

ayu : aku nikah 16, sanding 17. as usual, takde apa plan, wish each other then makan luar jelaa kot.