ariana sofia ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

adam mikhail ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ariq hafiy ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wednesday, November 9, 2011

rasa macam separuh jiwa hilang

harini baru datang ofis. semalam aku mc. itu nanti aku citer. lagipun memang aku hutang 1 citer ngan korang kan. harini tak larat sangat. dalam lrt lagi dah rasa nak pitams. tapi gagah jugak gi ofis. lagi syiok sebab rupanya big boss pun cuti. leh aku tido kalau tak larat sangat. skali ada bad news daa. tonton.com no more. IT dept aku dah block! %&*%(& tul. aku baru ingat nak marathon soffiya 2 episod akhir, tihany, cinta elysa ngan melodi. PENDENGKI sungguh tau.


tepi aku nih ada bilik server/maintenance. every day akan ada orang admin/IT/building management/ntah sapa2 masuk sini. skali adalaa patlima kali. kengkadang berpuluh kali. menyampah aku. apsallaa diorang tak buat bilik server kat tempat lain. nih nak kena masuk dept kitorang then buat bising kat sini. banyak kali gaklaa aku sajer berdecit2, cakap "sibuk" biar diorang tau kitorang tak suka. pernah skali tuh sorang tuh siap bertenggek kat blakang aku nih. memang nak mintak kena soundlaa kan. pastu suka2 nak pinjam telefonlaa apalaa.


agaknya masa2 tulaa diorang ternampak maka sifat dengki dan busuk hati meluap2 sebab diorang banyak keje kot or diorang takde internet or maybe diorang takde pc pun. bukan aku abaikan keje aku pun. keje aku beres ok. ko nak aku melanguk tengok apa kat skrin nih? dah laa system cam hampas. sudahnya aku layan blog jelaa. aku rasa diorang takleh block blog sebab ada banyak url kan. aku leh jer layan tonton kat rumah. hahaha. padan muka.

No comments: