ariana sofia ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

adam mikhail ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ariq hafiy ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Friday, November 4, 2011

penyakit lama

hujan lebat pagi nih. bagi yang duk kl, memang aku takyah bagitaula. ni untuk info yang kat melaka nun. morning ina! rasa malas nak pergi keje berganda2 kuasa lapanbelas. sapa yang rasa seronok nak gi keje? angkat tangan!!! tengok ariana tidor peluk "bal" cam best jer. senang jadi baby kan? makan bila lapar, tido bila ngantuk, main puas2, menjerit bila nak something. takyah pikir apa2. no responsibility, no pressure.


aku perasan penyakit malas berganda nih memang penyakit tahunan aku. penyakit nih akan mula dari bulan november sampai ke hujung tahun. punca2 penyakit:

cuti yang tinggal sikit

alan bakal enjoy cuti sekolah selama sebulan setengah

hujan (hujan memang lebih kerap at the end of the year kan?)

mengada2 melampau.

tengok orang semua plan holiday jauh2.


member2 opis dah jeling2 semacam dah. camna nak buat eh? penyakit dah dikesan ubat nyer pulak tak jumpa. hmmmpppfff.


entry2 sebelum nih auto publish. tu pasal hari2 ada jer. orang kalau skali skala dapat upload gambar memang macam tuh. pentamak entry. tu yang meriah sket. kalau tak boring takde gambar. pasnih pun ada few aku dah auto publish sampai balik cuti raya. ntah apa laa motif aku membebel harini. penutup pun ntah hapa2. tak mood sungguh!


bal=panggilan ariana untuk bantal buxuk dia


No comments: