ariana sofia ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

adam mikhail ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ariq hafiy ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Monday, May 16, 2011

aku tak nak sama ngan orang lain buleh?!!!

sebenarnya nak ucap selamat hari guru tapi konon tak nak klise. rata2 bukak blog harini semua tajuk cam sama jer. huhu. tapi niatnyer tetap sama, nak ucap tima kasih cikgu, tima kasih banyak2. walaupun saya keje sekarang tak related langsung ngan pembelajaran saya kat U, tapi sebahagian daripada diri saya adalah hasil didikan cikgu2 semua.

Kalau nak disenaraikan terlalu banyak cikgu2 yang nak disebut. Alhamdulillah, setakat nih saya masih menjadi orang. masa sekolah pun saya seorang yang biasa2 ajer, tak pernah buat kesah (buat hal) tapi tak pernah pulak jadi best student. memang biasa ajer saya nih. nak cerita pun takde kenangan yang ganas2 seperti membuli orang, mencukur kening, bergaduh rebut kekasih lesbian, cukur kepala ala pengkid, ponteng kelas, curi keluar sekolah, pancitkan keta cikgu atau kena denda berdiri luar kelas. paling tidak pun setakat tak bawak buku jer. itupun kena denda berdiri belakang kelas jer. best jugak skali skala kena denda eh. tapi saya kena buli tuh adalaa sikit2. tapi takpe, lumrah hidup. yang miskin kena buli ngan yang kaya. eh, teremosi pulak.


Mungkin jugak cikgu2 tak ingat saya tapi saya ingat cikgu2. saya nak wish SELAMAT HARI GURU untuk semua cikgi2 (aku sekolah pompuan 11 tahun tak pernah ada cikgu lelaki kat sekolah, setakat cikgu2 praktikal adalaa...) dan lecturers yang mengajar aku dari aku mula kenal sekolah sampailaa sekarang. dari aku sekolah kat tadika St. Ronan, SRK Convent Sentul 1, SMK Convent Sentul, Matriks UUM sampai UUM.


tapi yang paling special skali aku nak ucapkan HAPPY TEACHER'S DAY buat cikgu yang paling aku sayang, Cikgu Azlan Muhamad Ali merangkap cikgu cinta ai. huhu.

No comments: