ariana sofia ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

adam mikhail ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

ariq hafiy ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday, July 25, 2011

finally...

[update]


lupa nak habaq. ini bukan last weekend punyer citer. ini dah 2-3 weeks yang lepas. just got the chance to upload the pic.


eventhough hubby dari negeri pusat pelancongan, tapi boleh kata aku nih takde pun berjalan ke mana2 coz macam kita kat kl yang tak naik menara kl (ke aku jer?), hubby pun tak kuasa nak berjalan ala tourist. tapi bila beany dia nih hampir2 sentap sebab dia janji nak bawak naik rivercruise tapi tak bawak2 gak. akhirnya...dapat gak naik!!!hello malaysia, im a tourist too...hehehehe



pergi dengan pil n sil. siap bergambar kat pintu masuk. over tau. huhu.



waiting for the boat




inside the boat. masuk nih ibu ayah dah 3 kali naik. tak aci tau.




antara laluan. theme park ke funfair ntah.




jambatan old bus station. antara tempat lama berdating. dulu aku naik bas nak jumpa alan, turun kat sinilaa. naik bot nih lalu banyak jambatan. this is just 1 of it.





casa del rio. a veru nice hotel. bape bintang ntah. pernah nampak dalam blog bisous a toi stay sini. ibu kata dulu ni bangunan pasar borong. now cantik dah jadi hotel.





overall, it is least than i expected. tapi bangunan n rumah2 kat tepi sungai nih sangatlaa bersih. tak nampak sekor tikus pun! cuma aku expect besides only the lights than flashing the house to show its architectural, i hope that they decorate the house using the small colorful light bulbs like the one in the europe. well, maybe becos letrik mahal kot. oklaa tuh. janji aku dah naik. thanks hub.

No comments: