ariana sofia ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

adam mikhail ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ariq hafiy ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuesday, July 19, 2011

kena hentam

hah? alin kena hentam lagi ker? tak habis2 lagi ker?


eh eh bukan bukan...kali nih kena hentam dengan ariana plak. malam tadi dia telah membuatkan mummy dia bagai hulk kena rasuk di dinihari. tak pasal2 dengan babah2 skali kena. semalam belum kul 7 dah ketiduran itu budak jendul. alan kata dia dah try macam2 supaya tak bagi tidur coz aku dah pesan kalau boleh elakkan anak tido maghrib. kita yang dah tua nih pun kalau tido maghrib kan kepala rasa cam weng sket kan.


then dari kul 1am, dia merengek2 sambil hentam2 kepala dia kat seluruh badan aku. yes, SELURUH BADAN dari kepala, leher, miss B, rusuk, perut bawak ke kaki. kepala dia jer boleh tahan keras n berat. aku bangun buat susu 2 kali tapi habis susu, dia buat balik perangai hentam2 kepala kat badan aku sambil merengek2. yang herannya dia tak pulak hentam babah dia. alan elok jer tido kat sebelah sinun like nothings happen. aku suspek mesti dia sakit perut. alan kata gusi dia merah maybe nak tumbuh gigi lagi. tapi check suhu ok jer, tak demam.


ariana nih memang suka tido atas badan orang. dia nak tido atas perut babah dia tak dapat coz alan slalu tido mengiring mengadap keluar. bila ariana nak sandar, tegak jer. lagi best landing kat mummy yang vono tu...huhuhu...ada skali tuh aku tak tahan aku ngamuk2 kata mummy pun keje pagi, bukan babah jer tau! alan pun cam eh, apsal dia lak kena tempias nih? ehehehe...sory yang. ai fenin. aku switch tempat tido ngan alan. tapi tak jalan. after a while. maybe dia pun dah letih, by 5am camtuh baru dia tido nyenyak.


so end up this morning bgn pg kepala rasa berat. hopefully tak pening kepalala. tadi alan call dia tanya ok ker? kalau tak ok, malam nih dia suruh ai tido asing. alaa, taknaklaa. kang windu anak ngan bapak. maybe malam nih ok dah kot. we'll see.

No comments: