ariana sofia ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

adam mikhail ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ariq hafiy ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuesday, August 9, 2011

stalker ke?

huarghhhh...sangaplaa harini...market down kaw2...yang mana nak buat loan, kena hold...yang mana dah buat loan, menggelupur nak cancel...yang mana share dah masuk, boss menggelupur suruh call remisier suruh jual jugak takut losses...macam nilaa eh adat main saham...kalau dah jual pastu tetiba market naik, jangan ko sakit hati lak...ni namanya rezeki masing2...


last week masa aku on leave tuh aku gi jusco bawak opah. katanya nak carik baju buat basuh ikan kat sinki. terer eh orang2 tua skang. kena ada baju khas untuk basuh ikan worr. dia nak blouse lengan pendek coz bila dia pakai baju kedah, habis basah lengan2 dia. nak potong sayang. tapi aku bukan nak citer pasal carik baju opah. aku nak citer aku jumpa anak blogger yang aku follow. anak tina, mikhail. memula aku nampak ayah tina. macam pernah nampak. skali muncul si kenit mika kat blakang. baru recall. excited giler aku. yelaa, all this while aku suka jer baca potpet2 si tina nih mainly becos suka tengok anak2 dia yang cute n adorable. tau gak yang most blogger yang aku baca duduk dekat area2 sama ngan aku gak n berjalan pun kat shopping mall yang sama, so kemungkinan untuk jumpa adalah besar. tapi aku still excited siap terpanggil mika "aqil" berkali2. tapi ayah tina laju panggil mika masuk keta. agaknya dia kata "sapalaa stranger nih dok sengih2 kat cucu aku nih" hehehe.


then on sunday aku ajak alan gi bazaar melawati yang amat congested tapi nak pegi gak at least sekali setahun. gamble naik motor bawak ariana. jumpa kak uju, senior sebelah bilik aku dulu, then aku ternampak husband and anak ladynoe. tuan empunya diri tengah beratur. aku try gak intai2 nak tengok muka tapi tak dapat coz lane tuh too congested. haha. tu jer nak citer sebenarnya. stalker sungguh. ke jakun?

No comments: