ariana sofia ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

adam mikhail ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ariq hafiy ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wednesday, March 9, 2011

baju coklat bunga2 putih, skirt labuh coklat

haaa...amik...seminggu tak hapdet, skali update aku bagi 3 entry terusss. menderu2 aku upload gambar. aku nih kalau takde gambar, tak reti nak citer camna. selalunya merapu2. pastu member aku yg chinese2 baca pun pening. hi eve! hehe. haa tengok, kan dah lupa nak taip apa. jap aku try reverse memory aku jap.

tet

tett

tettt

ting!

uii, jauh tul reversenyer. haa...actually aku nak citer benda2 biasa jer. life aku bukan happening sangat pun nak citer yang vavavoom. tadi aku baru balik dari klcc buat kali ke2 dalam minggu nih. semalam pegi sana carik swimsuit for ariana. bawak balik acu-cuba-try-test kat dia besar sangatla plak. so tadi pegi tukar. tapi tak tukar saiz, aku tukar item terus. saiz dia takde. aku tukar amik pelampung bentuk mushroom. suker3!!! dah lama bebenor aku carik mendalah tuh. dulu masa g sunway jumpa yg bentuk keta jer. tak cunnn. ariana girl, tak best arr duk dalam pelampung keta.


oh, lupa nak bagitau. nih yang aku sibuk2 carik swimsuit, pelampung bagai coz weekend nih plan ngan family alan nak gi pd. overnite kat sana. family aku dari kl, mertua, ipar duai n anak2 buah, gerak dari melaka. jumpa kat sana jer. (ina, kalau ko baca nih, sila konfem secepat mungkin ko nak ikut ke tak eh...n plis turun kl. takdenyer akak nak amik ko kat tanjong malim sana-kakak ipar garang nih). aku tak amik cuti pun. pegi sabtu, balik ahad. cukupla. lagipun aku nak save cutila. ni baru bulan mac. kang kot2 nak pakai cuti untuk emergency kena unpaid pulak. i tak nak k.


haha. tadi borak2 ngan colleagues, start dari minggu lepas, sekor2 mc. nih harini pun ada yang mc. diorang tunggu aku dengan tutt jer belum. tapi memandangkan tutt takkan amik mc berdasarkan rekod cemerlang dia selama 8 tahun, mungkin aku yang akan amik. eh, taklaa...tak sakit buat apa mc kan? mc pun kena simpan worr. mana tau cuti habis, anak or bapak anak tak sihat, kena amik mc jaga orang sakit kan?hehe. okla, tu jer nak merepek harini. kalau aku rajin nanti up lagi k. chow hock kin cin cau


p/s : tajuk takde kaitan ngan entry. itu cuma outfit aku harini.

No comments: