ariana sofia ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

adam mikhail ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

ariq hafiy ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday, March 7, 2011

kesian babah...



nowadays alan mengajar tusyen every weeknite except tuesday. pagi pun ada tapi monday n thursday jer coz sometimes dia ada kelas tambahan tahun 6 or latih budak badminton. sian alan, penat kerja. this pic was taken last thursday after alan balik dari mengajar tusyen. sian alan penat dari pagi kerja sampai ke malam. ariana pun macam rindu2 ngan babah dia. tengoklaa tuh. babah dah tergolek kepenatan, dia leh landing2 usik babah dia nak ajak main. ariana memang macam nih. kalau tido, memang dia carik badan babah dia nak landing. atas buku lali pun jadi. sedih pulak tengok gambar nih. tapi kalau tak buat tusyen, taklehlaa nak merasa beli benda2 kehendak pulak. alkisah kan gomen susah nak dapat big BON and increment.

2 comments:

AkieZecky said...

letih benar si Alan tu.. sampai cam tu sekali tidonye.. hehe

aRLene said...

zeck : itu belum tido betul2 lagi tuh...letih sangat, bekerja demi tv led...hehehe